HTML

Asztrológia

Klasszikus asztrológia meg mindenféle, amiről nekem az asztrológia jut az eszembe. =)

Friss topikok

Karmaasztrológus jelszót kér

2009.09.11. 19:41 kergezerge

Egy ismerősömnek szomszédja volt a gyerek, egy másik meg szerette volna egykor, ha megértetem vele, miért nem kellene olyan görcsösen kapaszkodnia a Plútó-kvadrátokba. De bazmech, ő tíz éve praktizáló kamaasztrológus, hogy is jönnék én ahhoz. Ő viszont most jött és kérdezett. Aszta, a karmasztrológust akasztják. Ja, mondtam már, csillagfejtőtől nem fogadunk el kérdést, mert aztán magyarázhatod neki, hogy "te hogy elemzel" + secperc alatt előtted van a szolárja is. Tehát a végén vagy bunkó vagy, vagy bunkó vagy. Jó, mindegy, ismerős ismerőse, figyelek. Nem gondoltam viszont, hogy addig jó, míg arról beszél, amit ő asztrológiának hív.

15:33 yx: ilyen a bd-t is
 xy: remek
  az reges??
 yx: igen
15:34 pontosabban meghívós
 xy: fentt vagy?
 yx: igen
 xy: mi a cime?yx:bd-t.net
 xy: mi a cime?
15:35 mi az usered és a jelszod??
  csak körbe nézek
15:37 yx: neked aztá va bőr a képeden .D
 xy: mermér?
15:38 yx: mit szólnál, ha én kérném tőled ugyanezt? :D
 xy: megkapnád
 yx: mondjuk nekem eszembe se jutna :D
 xy: mer nincs benned elég bizalom
  :P
  cak bekartam nézni
  érted????????????
 yx: ezexerint :D
15:39 xy: nem az email jelszod kértem el :P
 yx: még jó :D
 xy: a különbségf miatt ecsetelem, mer látom nem érted
 yx: mókásgyerek vagy, komolyan .D
 xy: ehhh

6 perc
15:46 xy: nem érted te ezt
  :d
15:47 akinek állando harcal telik az élete :D
  másokkal
  az nem ismeri az adás minöségét :D

"Nem rossz gyerek, csak fárasztó", ühüm.

Most majd amiért nem ismerem az adás minőségét, következő életemben kapok egy puttó-kvadrátot a leszálló holdcsomópontomra, fogadjunk. Pedig én amúgy, esküszöm, adnék az ilyen ezoterikusoknak valamit, de azt inkább egy Mars-szembenállás írja le, és nem a következő életemben kapnék érte.

Szólj hozzá!

Címkék: internet szánalmas karmaasztrologia

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusasztrologia.blog.hu/api/trackback/id/tr251375792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása