HTML

Asztrológia

Klasszikus asztrológia meg mindenféle, amiről nekem az asztrológia jut az eszembe. =)

Friss topikok

Egy érv, miért legyünk asztrológusok

2009.06.11. 16:46 kergezerge

Én is írok listát, mert én is trendi akarok lenni. Beleszaladtam egy néni blogjába, akinek vagy öt tízes listája van arról, mitől jó egy blog, de még arról is, miért kezdjünk el blogolni. Most akkor én megírom nektek, miért kezdjünk el asztrológiát tanulni.

Egy érv, miért legyünk asztrológusok:

  • Nyugodtan elfelejtheted bárki névnapját, úgysem sértődhetnek meg, mert szegény neked rengeteg születésnapot kell észben tartanod.

Ez most nekem bejött, csak az a baj, hogy a születésnapokat is el szoktam.

Ez a poszt nem jöhetett volna létre, ha Ádám nem fáraszt le az előbb. De nemcsak lefárasztott, fenyegetőzik is, pedig az időpontokat nem felejtem el, csak a dátumokat.

2 komment

Címkék: asztrológus lefárasztottkodás

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusasztrologia.blog.hu/api/trackback/id/tr861179202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

|Ádám| 2009.06.12. 07:51:17

A legfontosabb érv mind közül azonban nyilván az, hogy ha tudják rólunk hogy asztrológusok vagyunk, a legnagyobb ostobaságot is elnéző szeretettel fogadják tőlünk. Egy ideig. Én bevezetném a "genetikailag menthetetlen" fogalmat.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.06.26. 10:43:44

már izgatottan várom a "3 tipp, miért NE legyünk asztrológusok" posztodat.

Ez most nagy divat! :)
süti beállítások módosítása